Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31803
Title: Застосування групових технологій інтерактивного навчання предметів природничої освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти
Authors: Жирська, Галина Ярославівна
Майстер, Галина
Bibliographic description (Ukraine): Жирська Г., Майстер Г. Застосування групових технологій інтерактивного навчання предметів природничої освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (30 листопада 2023 року ). Переяслав, 2023. Вип. 99. С. 154-157.
Issue Date: 30-Nov-2023
Keywords: інтерактивне навчання
технології кооперативного навчання
групова робота
предмети природничої освітньої галузі
заклади загальної середньої освіти
interactive learning
cooperative learning technologies
group work
subjects of natural education
institutions of general secondary education
Abstract: Розглядається значення інтерактивного навчання для формування наскрізних умінь здобувачів та їхніх ключових компетентностей. Обґрунтовано, що групові форми інтерактивного навчання сприяють розвитку комунікативних якостей, умінь аналізувати, порівнювати, оцінювати; здатності толерантно спілкуватися та відстоювати свою думку; готовності знаходити оптимальне вирішення проблеми; прояву ініціативи, самостійності, винахідливості та творчого підходу до розв’язання завдань. Проаналізовано особливості й наведено приклади застосування групових технологій інтерактивного навчання під час вивчення предметів природничої галузі.
The importance of interactive learning for the formation of end-to-end skills of learners and their key competencies is considered. It is substantiated that group forms of interactive learning contribute to the development of communicative qualities, the ability to analyze, compare, evaluate; ability to communicate tolerantly and defend one's opinion; willingness to find an optimal solution to the problem; manifestation of initiative, independence, ingenuity and a creative approach to solving tasks. Peculiarities are analyzed and examples of the application of group technologies of interactive learning during the study of natural science subjects are given.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31803
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhyrska_Maister.pdf734,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.