Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31837
Назва: Пріоритетні напрямки розвитку креативного маркетингу готельних підприємств України
Автори: Флінта, Наталія Іванівна
Мокра, Анастасія
Бібліографічний опис: Флінта Н., Мокра А. Пріоритетні напрямки розвитку креативного маркетингу готельних підприємств України // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (27 грудня 2022 р.). Переяслав. 2022. Вип. 89. С. 21-24
Дата публікації: 27-гру-2022
Ключові слова: готельний бізнес
заклади розміщення
креативний маркетинг
перспективи
інноваційні технології
hotel business
accommodation facilities
creative marketing
prospects
innovative technologies
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено три окремі групи викликів готельних господарств, а саме: серединні; стратегічні, навколишні. Проаналізовано пріоритетні шляхи піднесення українських готельних підприємств. Визначено найперспективніші напрямки креативного маркетингу закладів розміщення України.
The article outlines three separate groups of challenges for hotel businesses, namely: middle ones; strategic, surrounding. The priority ways of promotion of Ukrainian hotel enterprises have been analyzed. The most promising directions of creative marketing of accommodation establishments of Ukraine have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31837
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Flinta_Tendentsii.pdf742,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.