Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31843
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГладун, Леся-
dc.contributor.authorЖаркова, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2024-01-19T11:31:06Z-
dc.date.available2024-01-19T11:31:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГладун Л., Жаркова І. Емоційний інтелект та його формування в старшого дошкільника засобами театралізованої діяльності // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». Одеса : Гельветика, 2023. Вип. 4. С. 9-16uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31843-
dc.description.abstractМета статті – визначити поняття «емоційний інтелект», схарактеризувати його основні ком- поненти, які необхідно формувати в дітей старшого дошкільного віку у XXI столітті; обґрунтувати специ- фіку формування та розвитку емоційного інтелекту вихованців старшої групи ЗДО засобами театралізованої діяльності. Методологія дослідження ґрунтується на врахуванні специфіки діяльнісного (формування емоційно- го інтелекту відбувається під час театралізованої діяльності старшого дошкільника), системного (емоційний інтелект є системою, що має компонентну структуру) та гуманістичного (усвідомлення особистості вихован- ця старшої групи ЗДО як найвищої цінності в процесі формування в нього емоційного інтелекту) підходів під час формування емоційного інтелекту в старшого дошкільника засобами театралізованої діяльності. Під час дослі- дження окресленого питання використано такі методи: аналіз науково-педагогічної літератури та галузевих нормативних документів, вивчення педагогічного досвіду відповідно до тематики дослідження; спостереження за театралізованою діяльністю старших дошкільників; узагальнення та конкретизація для формулювання висно- вків. Наукова новизна полягає в тому, що адаптовано та схарактеризовано етапи розвитку емоційного інте- лекту вихованця старшої групи ЗДО (мотиваційно-ціннісний, пізнавальний, навчальний, практичний, творчий (за І. Андреєвою)) засобами театралізованої діяльності. Висновки. У статті схарактеризовано особливості поетапного формування емоційного інтелекту в старшого дошкільника засобами театралізованої діяльності. У результаті дослідження окреслено специфіку становлення емоційного інтелекту у вихованців дошкільних навчальних закладів засобами театралізованої діяльності, доведено ефективність використання засобів теа- тралізованої діяльності для розвитку емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to define the concept of “emotional intelligence”, the characteristics of its main components, which must be formed in senior preschoolers in the XXI century; substantiation of the specifics of the formation and development of emotional intelligence of pupils of the senior group of special education by means of theatrical activity. The research methodology is based on taking into account the specifics of activity (the formation of emotional intelligence occurs during the theatrical activity of a senior preschooler), systemic (emotional intelligence is a system that has a component structure) and humanistic (awareness of the personality of a pupil of the older group of SEN as the highest value in the process of forming their emotional intelligence) approaches during the formation of emotional intelligence in a senior preschooler by means of theatrical activities. The following methods were used during the study of the outlined question: analysis of scientific and pedagogical literature and field normative documents, study of pedagogical experience in accordance with the research topic; observation of theatrical activities of senior preschoolers; generalization and specification for formulating conclusions. The scientific novelty is that the stages of the development of the emotional intelligence of a pupil of the senior group of special education (motivation-value, cognitive, educational, practical, creative (according to I. Andreeva)) have been adapted and characterized by the means of theatrical activity. Conclusions. The article describes the features of the step-by-step formation of emotional intelligence in a senior preschooler by means of theatrical activities. As a result of the study, the specifics of the formation of emotional intelligence in preschool pupils by means of theatrical activities were outlined, the effectiveness of the use of theatrical activities for the development of emotional intelligence in children of senior preschool age was proven.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectетапи формування емоційного інтелектуuk_UA
dc.subjectтеатралізована діяльністьuk_UA
dc.subjectзасоби театралізованої діяльностіuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вікuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectstages of emotional intelligence formationuk_UA
dc.subjecttheatrical activityuk_UA
dc.subjectmeans of theatrical activityuk_UA
dc.subjectpreschool educationuk_UA
dc.subjectsenior preschool ageuk_UA
dc.titleЕмоційний інтелект та його формування в старшого дошкільника засобами театралізованої діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeEMOTIONAL INTELLIGENCE AND ITS FORMATION IN SENIOR PRESCHOOLERS BY MEANS OF THEATRICAL ACTIVITIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZHARKOVA.pdf278,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.