Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32098
Title: Сучасні аспекти управління діловою репутацією підприємства на товарному ринку
Other Titles: Современные аспекты управления деловой репутацией на товарном рынке
Modern aspects of business reputation management in the goods market
Authors: Коваль, Л. М.
Сарай, Наталія Ізидорівна
Bibliographic description (Ukraine): Коваль Л. М., Сарай Н. І. Сучасні аспекти управління діловою репутацією підприємства на товарному ринку // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Сер. Економічні науки. Полтава : ПУЕТ, 2020. № 1 (97). С. 6-16. DOI: http://doi.org/10.37734/2409-6873-2020-1-1
Issue Date: 2020
Publisher: ПУЕТ
Keywords: ділова репутація
репутаційна стратегія
факторно-операційний підхід
корпоративна культура
пошукове керування
деловая репутация
репутационная стратегия
факторно- операционный подход
корпоративная культура
поисковое управление
business reputation
reputation strategy
factor-operational approach
corporate culture
search management
Abstract: Мета статті полягає у розробці теоретичних, методологічних положень і практичних рекомендацій щодо визначення основних етапів управління діловою репутацією підприємства й обґрунтування репутаційних стратегій з метою забезпечення стійкості функціонування вітчизняних підприємств на товарних ринках. Методика дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження є положення сучасної економічної теорії, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених щодо управління діловою репутацією підприємства на товарному ринку. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: системно-структурного та термінологічного аналізу, групування, систематизації і теоретичного узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Встановлено, що ділова репутація є однією зі складових стійкого функціонування підприємства. Досліджено основні етапи факторно-операційного підходу до управління діловою репутацією підприємства. Виділено три основні послідовні етапи управління діловою репутацією підприємства для забезпечення його успішного функціонування на товарному ринку: формування ділової репутації, оцінювання ділової репутації, коригування та підтримування ділової репутації. Практична значущість результатів дослідження. У статті визначено п’ять основних стратегій управління діловою репутацією підприємства залежно від її об’єктів. Встановлено зв’язок між управлінням діловою репутацією підприємства й управлінням його корпоративною культурою. Акцентовано увагу на необхідності пошукового керування діловою репутацією підприємства. Основні наукові положення статті можна використовувати в практиці діяльності вітчизняних підприємств.
Цель статьи заключается в разработке теоретических, методологических положений и практических рекомендаций по определению основных этапов управления дело- вой репутацией предприятия и обоснование репутационных стратегий с целью обеспечения устойчивости функционирования отечественных предприятий на товарных рынках. Мето- дика исследования. Теоретической и методологической основой исследования являются тезисы современной экономической теории, научные труды отечественных и зарубежных учёных об управлении деловой репутацией на товарном рынке. Решение поставленных в статье задач осуществлено с помощью таких общенаучных и специальных методов иссле- дования: системно-структурного и терминологического анализа, группировки, системати- зации и теоретического обобщения, диалектического подхода. Результаты. Установлено, что деловая репутация является одной из составляющих устойчивого функционирования предприятия. Исследованы основные этапы факторно-операционного подхода к управле-нию деловой репутацией предприятия. Выделены три основные последовательные этапы управления деловой репутацией предприятия для обеспечения его успешного функциони- рования на товарном рынке: формирование деловой репутации, оценка деловой репутации, корректировка и поддержание деловой репутации. Практическая значимость результа- тов исследования. В статье определены пять основных стратегий управления деловой репутацией предприятия в зависимости от ее объектов. Установлена связь между управле- нием деловой репутацией предприятия и управлением его корпоративной культурой. Акцен- тировано внимание на необходимости поискового управления деловой репутацией предпри- ятия. Основные научные положения статьи можно использовать в практике деятельности отечественных предприятий.
Purpose. The purpose of the article is to develop theoretical, methodological provisions and practical recommendations for defining the main stages of managing the business reputation of the enterprise and substantiating reputation strategies in order to ensure the stability of the functioning of domestic enterprises in commodity markets. Methodology of research. The theoretical and methodological basis of the research is the thesis of modern economic theory, scientific works of domestic and foreign scientists about business reputation management in the goods market. The tasks in the article are solved with the help of such general scientific and special methods of research: system-structural and terminological analysis, grouping, systematization and theoretical generalization, dialectical approach. Findings. It is established that business reputation is one of the components of sustainable operation of the enterprise. The basic stages of the factor-operational approach to managing the business reputation of the enterprise are investigated. There are three main consecutive stages of managing the business reputation of an enterprise to ensure its successful functioning in the commodity market: formation of business reputation, evaluation of business reputation, adjustment and maintenance of business reputation. Practical value. The article identifies five basic strategies for managing an entity's business reputation, depending on its assets. The connection between the management of the business reputation of the enterprise and the management of its corporate culture is established. Emphasis is placed on the need for search management of the business reputation of the company. The main scientific provisions of the article can be used in the practice of domestic enterprises.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32098
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koval.pdf794,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.