Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32122
Название: Аналіз факторів впливу на розвиток торговельних мереж реґіону
Другие названия: ANALYSIS OF IMPACT FACTORS FOR THE DEVELOPMENT OF TRADE NETWORKS OF THE REGION
Авторы: Бондарук, А. М.
Сарай, Наталія Ізидорівна
Библиографическое описание: Бондарук А. М., Сарай Н. І. Аналіз факторів впливу на розвиток торговельних мереж реґіону // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту: Економічні науки. Хмельницький, 2019. № 15. C. 503-515
Дата публикации: 2019
Ключевые слова: торгівля
роздрібна торгівельна мережа
фактор
регіон
ділова стратегія
trade
retail trade network
factor
region
business strategy
Краткий осмотр (реферат): У статті проведено аналіз факторів впливу на розвиток торговельних мереж реґіону. Метою даного дослідження є розробка теоретичних, методологічних положень і практичних рекомендацій щодо обґрунтування передумов для формування і розвитку підприємницьких мереж у торгівлі України та аналізу чинників, які впливають на розвиток торговельних мереж реґіону. Встановлено, що для формування і розвитку підприємницьких мереж у торгівлі України необхідно створити передумови, які за рівнем їх прояву можна розподілити на три групи: наднаціонального (міжнародного) рівня; національного (міжрегіонального) рівня; регіонального (місцевого) рівня. Досліджено, що глобалізація економічного життя дозволяє отримати додаткові можливості та імпульси, які мають позитивний ефект для розвитку підприємницьких мереж, зокрема: можливість суттєвого зниження цін на товари і послуги завдяки зниженню вартості ресурсів; збільшення обсягів діяльності; укрупнення підприємств та отримання ефекту масштабу; розгортання діяльності в країнах з найкращими умовами. Обґрунтовано, що основними чинниками зовнішнього середовища, які мають вплив на розвиток торговельних мереж, є відомі під назвою SPELT-чинників (соціальні, політичні, економічні, законодавчі і технологічні). Виявлено, що елементами ділової стратегії роздрібної компанії є: оцінка та прогнозування ситуації на ринку; пошук власної ринкової ніші і вибір відповідних їй організаційних форм; розробка цільових установок (позиціонування компанії в майбутньому); визначення способів розвитку і мобілізації необхідних ресурсів. Подальші дослідження повинні бути спрямовані на виявлення впливу кожного конкретного чинника на розвиток роздрібних торгівельних мереж регіону та виявлення змін, до яких призводить їх вплив.
The article analyzes the factors of influence on the development of regional trade networks. The purpose of this study is to develop theoretical, methodological provisions and practical recommendations to justify the prerequisites for the formation and development of business networks in Ukraine's trade and analysis of factors that affect the development of trade networks in the region. It is established that for the formation and development of business networks in the trade of Ukraine it is necessary to create preconditions, which by their level of manifestation can be divided into three groups: supranational (international) level; national (interregional) level; regional (local) level. It has been researched that the globalization of economic life allows to receive additional opportunities and impulses, which have a positive effect for the development of business networks, in particular: the possibility of a significant reduction in prices for goods and services due to lower cost of resources; increased activity; enlarging businesses and gaining scale; deploying activities in countries with the best conditions. It is substantiated that the main environmental factors that influence the development of trading networks are known as SPELT factors (social, political, economic, legislative and technological). It is revealed that elements of a business strategy of a retail company are: assessment and forecasting of the market situation; finding your own market niche and choosing the appropriate organizational forms; development of target units (positioning of the company in the future); identifying ways to develop and mobilize the necessary resources. Further research should be focused on identifying the impact of each factor on the development of the region's retailers and identifying the changes that impact them.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32122
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bondaruk_Sarai.pdf1,21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.