Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32191
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФлінта, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2024-02-27T07:46:16Z-
dc.date.available2024-02-27T07:46:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФлінта Н. Використання соціальних мереж туристичними підприємствами як інструмент інтернет-маркетингу // Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. Тернопіль : Тайп, 2023. № 7 (вип. 7). С. 63-69uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32191-
dc.description.abstractУ публікації розглянуто питання використання соціальних мереж туристичними підприємствами для просування та реалізації туристичних продуктів та взаємодія з постійними і потенційними клієнтами. Визначено покрокову діяльність підприємства для успішного просування туристичного підприємства. Доведено переваги використання соціального медіа маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТайпuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectмедіа маркетингuk_UA
dc.subjectтуристuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.titleВикористання соціальних мереж туристичними підприємствами як інструмент інтернет-маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeUSE OF SOCIAL NETWORKS BY TOURIST ENTERPRISES AS AN INTERNET MARKETING TOOL-
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства № 7 (Вип. 7)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13_Flinta.pdf589,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.