Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32191
Назва: Використання соціальних мереж туристичними підприємствами як інструмент інтернет-маркетингу
Інші назви: USE OF SOCIAL NETWORKS BY TOURIST ENTERPRISES AS AN INTERNET MARKETING TOOL
Автори: Флінта, Наталія Іванівна
Бібліографічний опис: Флінта Н. Використання соціальних мереж туристичними підприємствами як інструмент інтернет-маркетингу // Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. Тернопіль : Тайп, 2023. № 7 (вип. 7). С. 63-69
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тайп
Ключові слова: Інтернет
медіа маркетинг
турист
туристичне підприємство
Короткий огляд (реферат): У публікації розглянуто питання використання соціальних мереж туристичними підприємствами для просування та реалізації туристичних продуктів та взаємодія з постійними і потенційними клієнтами. Визначено покрокову діяльність підприємства для успішного просування туристичного підприємства. Доведено переваги використання соціального медіа маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32191
Розташовується у зібраннях:Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства № 7 (Вип. 7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13_Flinta.pdf589,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.