Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32191
Название: Використання соціальних мереж туристичними підприємствами як інструмент інтернет-маркетингу
Другие названия: USE OF SOCIAL NETWORKS BY TOURIST ENTERPRISES AS AN INTERNET MARKETING TOOL
Авторы: Флінта, Наталія Іванівна
Библиографическое описание: Флінта Н. Використання соціальних мереж туристичними підприємствами як інструмент інтернет-маркетингу // Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства. Тернопіль : Тайп, 2023. № 7 (вип. 7). С. 63-69
Дата публикации: 2023
Издательство: Тайп
Ключевые слова: Інтернет
медіа маркетинг
турист
туристичне підприємство
Краткий осмотр (реферат): У публікації розглянуто питання використання соціальних мереж туристичними підприємствами для просування та реалізації туристичних продуктів та взаємодія з постійними і потенційними клієнтами. Визначено покрокову діяльність підприємства для успішного просування туристичного підприємства. Доведено переваги використання соціального медіа маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32191
Располагается в коллекциях:Вісник Тернопільського відділу Українського географічного товариства № 7 (Вип. 7)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13_Flinta.pdf589,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.