Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32272
Title: Social Capital of primary school students in the Greek education system
Other Titles: Соціальний капітал учнів початкової школи в системі освіти Греції
Authors: Giavrimis, Panagiotis
Bibliographic description (Ukraine): Giavrimis P. Social Capital of primary school students in the Greek education system // Social Work and Education. 2023. Vol. 10. No. 4. P. 530-541. DOI: 10.25128/2520-6230.23.4.8
Issue Date: 2023
Keywords: Social capital
primary school students
social networks
trust
friendships
marginalisation
соціальний капітал
учні початкової школи
соціальні мережі
довіра
дружба
маргіналізація
Abstract: This research explores the social capital of primary school students. The participants were thirty-two students in the fifth and sixth grades of primary school, and a semi-structured interview was used as a data collection method. The research outcomes highlighted that the students: a) stated that there are tensions and conflicts in the classroom, but they considered the classroom as a valuable part of their daily life, b) had increased social capital in specific dimensions (decision making, voluntary initiatives). In addition: a) the majority of students participated in social activities at school and in voluntary groups outside school, b) the dimension of trust seemed to be the one that was not enhanced as much as the other social capital dimensions, and had gender characteristics, and c) there was the establishment of social exclusions due to individuals' particular characteristics.
Соціальний капітал пов’язаний з ресурсами, створеними завдяки участі індивіда в соціальних мережах і використанні цих ресурсів для отримання соціальних вигод. Варіації соціального капіталу пов’язані зі структурними факторами розподілу ресурсів, такими як час і навички участі, а також культурні та посередницькі чинники, пов’язані з соціальними мережами, значимими іншими людьми. Соціальний капітал виробляється на рівні класу. У шкільному контексті діти будують соціальні мережі, стосунки певності та довіри як зі своїми однолітками, так і з учителями. Це дослідження присвячене вивченню соціального капіталу учнів початкової школи. У ньому взяли участь тридцять два учні п'ятих і шостих класів початкової школи, а методом збору даних було напівструктуроване інтерв'ю. Результати дослідження показали, що учні: а) зазначили, що в класі існують напруженість і конфлікти, але вони вважають клас цінною частиною свого повсякденного життя; б) збільшили соціальний капітал у певних вимірах (прийняття рішень, добровільні ініціативи). Крім того: а) більшість учнів брали участь у громадській діяльності в школі та у волонтерських групах за межами школи, б) вимір довіри виявився тим, який не був посилений так сильно, як інші виміри соціального капіталу, і мав гендерні особливості, в) спостерігалося встановлення соціальної ізоляції через особливі характеристики індивідів.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32272
Appears in Collections:Social Work and Education Vol. 10. No. 4 (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GIAVRIMIS.pdf644,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.