Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32434
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМудрик, Дарина-
dc.date.accessioned2024-04-23T07:41:28Z-
dc.date.available2024-04-23T07:41:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМудрик Д. Викладання іноземної мови (англійської) на механічних спеціальностях: проблеми та перспективи // Studia Methodologica. Тернопіль ; Кєльце : Гельветика, 2024. Вип. 57. С. 326-335. DOI https://doi.org/10.32782/2307-1222.2024-57-33uk_UA
dc.identifier.issn2307-1222-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32434-
dc.description.abstractСтаття є дослідженням проблем та перспектив викладання іноземної мови (англійської) на механічних спеціальностях. Виокремлено проблеми викладання, які постають перед викладачами іноземної мови: мотивація студентів до оволодіння англійською мовою; оволодіння спеціальною лексикою, термінологією; формування комунікативної, міжкультурної та соціолінгвістичної компетентностей. У контексті вивчення іноземної мови у студентів, викладачів виникають складнощі, пов'язані з мотивацією, вивченням спеціалізованої лексики та термінології і формуванням комунікативної, міжкультурної та соціолінгвістичної компетентностей. Вирішення цих проблем вимагає упровадження сучасних педагогічних технологій, орієнтованих на підвищення професійної компетентності студентів. Проведений аналіз показує, що вирішення цих проблем можливе завдяки впровадженню сучасних педагогічних технологій, спрямованих на підвищення мотивації студентів, розвиток професійної термінології та формування комунікативних навичок. Зокрема, використання інтерактивних методик, інноваційних підходів та інших активних навчальних методів може привнести позитивні зміни в процес вивчення іноземної мови на механічних спеціальностях. Дослідження підкреслює важливість інтеграції іноземної мови в освітній процес на технічних спеціальностях, сприяючи підготовці майбутніх фахівців для успішного конкурування на міжнародному ринку праці. Урахування цих аспектів є необхідним у контексті підвищення якості технічної освіти та підготовки спеціалістів, які володіють не лише технічними, а й мовними навичками. Окреслено шляхи вирішення цих проблем та перспективи впровадження сучасних педагогічних технологій, які орієнтовані на професійний розвиток майбутніх спеціалістів. Окрім того, стаття акцентує увагу на перспективах використання інноваційних методик викладання англійської мови на механічних спеціальностях, зокрема застосування інтерактивних технологій та підходів, спрямованих на розвиток мовної та професійної компетенцій.uk_UA
dc.description.abstractThe article is a study of the problems and prospects of teaching a foreign language (English) in mechanical specialties. The following teaching problems have been identified: motivating students to master the English language; mastering specialized vocabulary and terminology; and developing communicative, intercultural, and sociolinguistic competencies among students. In the context of foreign language learning for students, educators face challenges related to motivation, learning specialized vocabulary and terminology, and cultivating communicative, intercultural, and sociolinguistic competencies. Addressing these issues requires the implementation of modern pedagogical technologies aimed at enhancing students' professional competencies. The analysis conducted indicates that addressing these problems is possible through the implementation of modern pedagogical technologies geared towards increasing student motivation, developing professional terminology, and fostering communicative skills. Specifically, the use of interactive methodologies, innovative approaches, and other active teaching methods can bring about positive changes in the process of foreign language learning in mechanical specialties. The research underscores the importance of integrating a foreign language into the educational process in technical specialties, contributing to the preparation of future professionals for successful competition in the international labor market. Considering these aspects is essential in the context of improving the quality of technical education and the preparation of professionals who possess not only technical but also language skills. The article outlines ways to address these issues and the prospects for implementing modern pedagogical technologies aimed at the professional development of future specialists. Additionally, the article emphasizes the prospects of using innovative teaching methodologies for English language instruction in mechanical specialties, particularly the application of interactive technologies and approaches aimed at developing linguistic and professional competencies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectметодика викладанняuk_UA
dc.subjectмеханічні спеціальностіuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectenglish languageuk_UA
dc.subjectteaching methodologyuk_UA
dc.subjectmechanical specialtiesuk_UA
dc.subjectpedagogical technologiesuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcompetenciesuk_UA
dc.titleВикладання іноземної мови (англійської) на механічних спеціальностях:проблеми та перспективиuk_UA
dc.title.alternativeTEACHING A FOREIGN LANGUAGE (ENGLISH) IN MECHANICAL SPECIALTIES, PROBLEMS AND PERSPECTIVESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 57

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MUDRYK.pdf335,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.