Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32686
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джуга, Денис Євгенійович | - |
dc.contributor.author | Мартинюк, Сергій Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-15T06:37:22Z | - |
dc.date.available | 2024-05-15T06:37:22Z | - |
dc.date.issued | 2024-04-05 | - |
dc.identifier.citation | Джуга Д. Є., Мартинюк С. В. Godot Engine–інструмент для підготовки фахівціву сфері інженерії ігрових проєктів // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. C. 155-157 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32686 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.title | Godot Engine–інструмент для підготовки фахівціву сфері інженерії ігрових проєктів | uk_UA |
dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dzhuha_Martyniuk.pdf | 468,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.