Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжуга, Денис Євгенійович-
dc.contributor.authorМартинюк, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2024-05-15T06:37:22Z-
dc.date.available2024-05-15T06:37:22Z-
dc.date.issued2024-04-05-
dc.identifier.citationДжуга Д. Є., Мартинюк С. В. Godot Engine–інструмент для підготовки фахівціву сфері інженерії ігрових проєктів // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. C. 155-157uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32686-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleGodot Engine–інструмент для підготовки фахівціву сфері інженерії ігрових проєктівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhuha_Martyniuk.pdf468,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.