Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32723
Title: | Принципи проєктування та розробки комп’ютерної гри в Unreal Engine |
Authors: | Шоваг, Іван Михайлович Карабін, Оксана Йосифівна |
Bibliographic description (Ukraine): | Шоваг І. М., Карабін О. Й. Принципи проєктування та розробки комп’ютерної гри в Unreal Engine // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 5 квітня, 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. C. 253-255 |
Issue Date: | 5-Apr-2024 |
Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32723 |
Appears in Collections: | Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shovah_Karabin.pdf | 303,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.