Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33009
Title: Особливості процесу патріотичного виховання майбутніх фахівців соціальної сфери в системі вищої освіти
Authors: Кульчицький, Віталій
Bibliographic description (Ukraine): Кульчицький В. Особливості процесу патріотичного виховання майбутніх фахівців соціальної сфери в системі вищої освіти // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль 25–26 квітня 2024 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 51-55
Issue Date: 25-Apr-2024
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: патріотичне виховання
майбутніх фахівців соціальної сфери
особистість системі вищої освіти
Abstract: Автор піднімає питання щодо особливостей процесу патріотичного виховання майбутніх фахівців соціальної сфери в системі вищої освіти. Акцентовано увагу на тому, що розбудова незалежної Української держави неможлива без оновленої національної освіти, розробки прогресивних технологій, гуманізації, диференціації та інтеграції навчання, науково обґрунтованої системи патріотичного виховання. Виокремлено стрижневі способи патріотичного виховання майбутніх фахівців соціальної сфери в системі вищої освіти, а саме: вивчення історії та культури своєї країни; розвиток відповідальності та соціальної свідомості; виховання критичного мислення та активної громадянської позиції. Зроблено висновки про те, що патріотичне виховання майбутніх фахівців соціальної сфери в системі вищої освіти є невід’ємною складовою процесу формування високоморальної та відповідальної еліти, яка спроможна ефективно вирішувати соціальні завдання та вдосконалювати якість життя суспільства.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33009
Appears in Collections:Соціальна робота: виклики сьогодення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulchytskyi.pdf737,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.