Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : [67] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали ІV Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. 370 с.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 67
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024-04-25Розвиток інклюзивної компетентності фахівців ЗП(ПТ)О в системі роботи Білоцерківського інституту неперервної професійної освітиКоссова-Сіліна, Галина
2024-04-25Щоб зрозуміти, потрібно дізнатися. Топ ранніх симптомів РАСКоршенко, Наталя
2024-04-25Особливості психічного розвитку дитини раннього вікуКозак, Марія; Сидорук, Анастасія
2024-04-25Психологічна підтримка матерів, які виховують дітей з особливими освітніми потребамиКоваль, Олена
2024-04-25Нормативні засади та стратегічні орієнтири розвитку інклюзивної освіти в Словацькій РеспубліціКлючкович, Тетяна; Ключкович, Анатолій
2024-04-25Особливості діагностики мовленнєвого розвитку дітей з РАСКирилюк, Тетяна
2024-04-25Дидактична гра як засіб формування сенсорних еталонів у дошкільників з порушеннями зоруКарпєєва, Анна
2024-04-25Психолого-педагогічна діагностика розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах різних форм їх навчанняІлляшенко, Тамара
2024-04-25Професійна онлайн-взаємодія вчителів початкової школи та практичного психолога щодо організації дослідницької діяльності учнів з особливими освітніми потребамиІваницька, Наталія
2024-04-25Розвиток довільної уваги у логопедичній роботі з дітьми молодшого шкільного віку з інтелектуальними труднощами засобами мнемотехнікиЗемлянська, Марта
2024-04-25Міждисциплінарна взаємодія фахівців команди супроводу учнів з ООП в освітньому середовищіЗагутіна-Візер, Яна; Денисюк, Олена
2024-04-25Організація інклюзивної освіти дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апаратуЗавацька, Людмила
2024-04-25Корекційна логопантоміма як новий напрям поліпшення психомовленнєвого розвитку дітей із особливими освітніми потребамиЄфименко, Микола
2024-04-25Формування у майбутніх логопедів готовності до моделювання інклюзивного розвивального освітнього просторуДяченко, Марія
2024-04-25Сучасні підходи організації інклюзивного освітнього процесу у закладі дошкільної освітиДрагунова, Аліна
2024-04-25Кінематограф як інструмент інклюзивної освіти у вищій школіГруць, Галина Михайлівна
2024-04-25Інклюзивно-ресурсний центр як механізм розвитку інклюзивної освітиГринців, Мар’яна
2024-04-25Моніторинг та оцінка соціально-реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю: сучасні підходи і практикиГорішна, Надія Мирославівна; Слозанська, Ганна Іванівна
2024-04-25Гуманізація методичного супроводу розвитку інклюзивного середовища закладу освітиГорішна, Оксана
2024-04-25Сенсорна інтеграція дітей з особливими освітніми потребами в умовах реабілітаційних центрівГончаровська, Галина Федорівна; Чіп, Руслана Степанівна
Ресурсы коллекции (Сортировка по Дати збереження в за спаданням порядке): 41 по 60 из 67