Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуряк, Катерина-
dc.date.accessioned2024-11-11T08:33:22Z-
dc.date.available2024-11-11T08:33:22Z-
dc.date.issued2024-06-20-
dc.identifier.citationБуряк К. Складові освітнього середовища як фактор формування здатності до самооцінювання навчальної діяльності учнів початкової школи / наук. кер. : В. М. Чайка, Н. М. Лупак // Трансформаційні процеси соціально-гуманітарної освіти сучасної України в умовах війни: виклики, проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 20-22 червня 2024 року). Тернопіль : ЗУНУ, 2024. С. 231-234uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-790-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34116-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleСкладові освітнього середовища як фактор формування здатності до самооцінювання навчальної діяльності учнів початкової школиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Buriak.pdf807,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.