Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозолуп, Марія Степанівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T11:26:54Z-
dc.date.available2013-11-11T11:26:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКозолуп, М. С. Акредитація підготовки майбутніх фахівців природничого профілю в контексті формування змісту університетської освіти в США [Текст] / М. С. Козолуп // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 134–140. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3558-
dc.description.abstractРозглянуто вплив акредитації вищої освіти у США на формування змісту навчальних планів і програм з підготовки майбутніх фахівців природничого профілю в університетах. Визначено статус акредитаційних установ, висвітлено етапи акредитаційного процесу та розглянуто стандартні акредитаційні вимоги до вищих навчальних закладів. Проаналізовано критерії надання акредитації програмам з підготовки майбутніх фахівців у природничій галузі та досліджено вимоги до їх змістового компонента-
dc.description.abstractРассмотрено влияние процедуры высшего образования в США на содержание учебных планов и программ по подготовке будущих специалистов в сфере естественных наук в университетах. Определен статус аккредитационных учреждений, освещены этапы аккредитационного процесса, рассмотрены стандартные аккредитационные требования к вузам. проанализированы критерии присвоения аккредитации программам подготовки будущих специалистов в области естественных наук и изучены требования к их содержательному компоненту.-
dc.description.abstractThe role of accreditation of higher educational establishments in the USA and its impact on the content of programs for students majoring in sciences have been analyzed in the article. In particular, the official recognition status of accreditation agencies has been defined, and the steps of the accreditation process have been described. The criteria for accrediting science programs in American universities have been regarded with a special emphasis on the standard requirements for the programs’ content.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectпідготовка майбутніх фахівців природничого профілю-
dc.subjectакредитаційні вимоги-
dc.subjectнавчальна програма-
dc.subjectпроцедура акредитації ВНЗ-
dc.subjectзміст навчальної програми-
dc.titleАкредитація підготовки майбутніх фахівців природничого профілю в контексті формування змісту університетської освіти в СШАuk_UA
dc.title.alternativeАккредитация подготовки будущих специалистов естественного профиля в контексте формирования содержания университетского образования в США-
dc.title.alternativeAccreditation science major preparation programs in the context of the USA university education content-
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozolup_Mariia.pdf277,76 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.