Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35723| Назва: | STRATEGIES OF INCLUSIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHING: A PERSPECTIVE FROM PRE-SERVICE TEACHERS |
| Автори: | Дацків, Ольга Павлівна |
| Бібліографічний опис: | Дацків О. П. STRATEGIES OF INCLUSIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHING: A PERSPECTIVE FROM PRE-SERVICE TEACHERS // Мова, освіта, наука сучасності: виклики міжкультурної комунікації : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 22-23 листопада 2024 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024. С. 95-96 |
| Дата публікації: | 22-лис-2024 |
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35723 |
| Розташовується у зібраннях: | Мова, освіта, наука сучасності: виклики міжкультурної комунікації |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 31_Datskiv.pdf | 442,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.