Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГруць, Галина Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T11:35:25Z-
dc.date.available2013-11-11T11:35:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГруць, Г. М. Розвиток духовної культури студентів: історико-педагогічний аспект [Текст] / Г. М. Груць // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 20–24. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3575-
dc.description.abstractПроанализированы проблемы кризисных явлений в сфере образования и представлен историко-философский анализ контекста развития духовности личности студента и формирования его духовной культуры. Определена сущность понятий «секуляризация» и «секуляризм». Охарактеризовано влияние секулярного общества на формирование личности молодого человека. Определена роль христианской педагогики в формировании духовности молодежи на современном этапе развития образовательной системы.-
dc.description.abstractThe problems of crisis phenomena in the space of education are analyzed. Historical and philosophical analysis of the context of developments of spirituality in personality and formation of its spiritual culture is made. The essence of "secularization" and "secularism" was found. The influence of secular society in identity formation of young people is described. In addition, the role of Christian Education in the formation of students spirituality are defined and the problems of education of the young generation are expounded.-
dc.description.abstractПроаналізовано проблеми кризових явищ в освітньому просторі та здійснено історико-філософський аналіз контексту розвитку духовності особистості та формування її духовної культури. З'ясовано сутність понять «секуляризація» та «секуляризм». Охарактеризовано вплив секулярного суспільства на формування особистості молодої людини. Визначено роль християнської педагогіки у формуванні духовності студентської молоді та означені проблеми виховання молодого покоління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectдуховність-
dc.subjectдуховна культура-
dc.subjectсекуляризація-
dc.subjectсекуляризм-
dc.subjectхристиянська педагогіка-
dc.subjectдуховна криза-
dc.subjectпедагогіка життєтворчості-
dc.titleРозвиток духовної культури студентів: історико-педагогічний аспектuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие духовной культуры студентов: историко-педагогический аспект-
dc.title.alternativeDevelopment of spiritual culture of students: historical and pedagogical aspect-
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HrutsHalyna.pdf240,83 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.