Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайстренко, Аліна Андріївна-
dc.contributor.authorКарабін, Оксана Йосифівна-
dc.date.accessioned2025-05-14T08:08:28Z-
dc.date.available2025-05-14T08:08:28Z-
dc.date.issued2025-04-10-
dc.identifier.citationМайстренко А. А., Карабін О. Й. Особливості розробки 3D комп’ютерної гри у середовищі Godot // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10 квітня, 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 83-85uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36094-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleОсобливості розробки 3D комп’ютерної гри у середовищі Godotuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maistrenko.pdf533,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.