Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36094Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Майстренко, Аліна Андріївна | - |
| dc.contributor.author | Карабін, Оксана Йосифівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-05-14T08:08:28Z | - |
| dc.date.available | 2025-05-14T08:08:28Z | - |
| dc.date.issued | 2025-04-10 | - |
| dc.identifier.citation | Майстренко А. А., Карабін О. Й. Особливості розробки 3D комп’ютерної гри у середовищі Godot // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10 квітня, 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 83-85 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36094 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
| dc.title | Особливості розробки 3D комп’ютерної гри у середовищі Godot | uk_UA |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Maistrenko.pdf | 533,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.