Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36094
Назва: | Особливості розробки 3D комп’ютерної гри у середовищі Godot |
Автори: | Майстренко, Аліна Андріївна Карабін, Оксана Йосифівна |
Бібліографічний опис: | Майстренко А. А., Карабін О. Й. Особливості розробки 3D комп’ютерної гри у середовищі Godot // Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали XV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 10 квітня, 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 83-85 |
Дата публікації: | 10-кві-2025 |
Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36094 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Maistrenko.pdf | 533,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.