Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36156
Title: Принцип наступності у навчанні математики в 5 класі
Authors: Процик, Надія Ігорівна
Ціцюра, І. І.
Bibliographic description (Ukraine): Процик Н. І., Ціцюра І. І., Принцип наступності у навчанні математики в 5 класі // Освітній процес сьогодення: досягнення, виклики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2025 року). Тернопіль : ТОКІППО, 2025. С. 196-198
Issue Date: 25-Apr-2025
Publisher: ТОКІППО
Keywords: принцип наступності
навчання математики
навчальний процес
навчальне навантаження.
Abstract: У статті розглядається принцип наступності у навчанні математики у 5 класі та його роль у забезпеченні поступового переходу учнів з початкової до базової середньої освіти. Проаналізовано основні труднощі цього періоду: збільшення обсягу навчального матеріалу, зміна методів викладання, нова система оцінювання та психологічна адаптація. Запропоновано ефективні педагогічні підходи, що сприяють кращому засвоєнню знань і зниженню рівня стресу. Окремо акцентовано увагу на важливості раціонального планування навчального процесу з огляду на обмежену кількість годин математики у навчальному плані 5 класу.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36156
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8_Protsuk_Tsitsura.pdf474,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.