Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпак, Марія Мирославівна-
dc.contributor.authorКвачук, О. І.-
dc.date.accessioned2025-05-20T08:16:02Z-
dc.date.available2025-05-20T08:16:02Z-
dc.date.issued2025-04-25-
dc.identifier.citationШпак М. М., Квачук О. І. Психологічна характеристика стилів педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку // Освітній процес сьогодення: досягнення, виклики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2025 року). Тернопіль : ТОКІППО, 2025. С. 347-348uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36177-
dc.description.abstractУ статі здійснено психологічну характеристику стилів педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного віку. Охарактеризовано традиційні стилі педагогічного спілкування. Обґрунтовано вплив педагогічного спілкування на розвиток та формування особистості дошкільника. Визначено необхідність використання вихователем закладу дошкільної освіти демократичного стилю педагогічного спілкування як важливого соціально-психологічного чинника особистісного розвитку дитини дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОКІППОuk_UA
dc.subjectстиль педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.subjectвиховательuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectавторитарний стиль спілкуванняuk_UA
dc.subjectдемократичний стиль спілкуванняuk_UA
dc.subjectліберальний стиль спілкуванняuk_UA
dc.titleПсихологічна характеристика стилів педагогічного спілкування вихователя з дітьми дошкільного вікуuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14_Shpak_Kravchuk.pdf453,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.