Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36221
Назва: Значення інтеграційних технологій у методиці шкільного вивчення антиколоніального дискурсу в українській прозі
Автори: Давидова, Вікторія Олегівна
Бібліографічний опис: Давидова В. О. Значення інтеграційних технологій у методиці шкільного вивчення антиколоніального дискурсу в українській прозі // Тенденції і перспективи вивчення літератури у середній і вищій школах : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (28 січня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 26-29
Дата публікації: 28-січ-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36221
Розташовується у зібраннях:Тенденції і перспективи вивчення літератури у середній і вищій школах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davydova.pdf284,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.