Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36644
Назва: Інтерактивні фізичні симуляції як засіб адаптації навчального матеріалу для учнів з особливими освітніми потребами
Автори: Мацюк, Віктор Михайлович
Рапінда, Роман
Бібліографічний опис: Мацюк В., Рапінда Р. Інтерактивні фізичні симуляції як засіб адаптації навчального матеріалу для учнів з особливими освітніми потребами // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 196-200
Дата публікації: 24-кві-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: інклюзивна освіта
фізика
інтерактивні симуляції
комп’ютерне моделювання
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається використання віртуальних фізичних симуляцій як ефективного засобу навчання для учнів з особливими освітніми потребами (ООП). Зосереджено увагу на важливості інклюзивної освіти й потребі створення доступного й адаптивного навчального середовища. Проаналізовано переваги застосування комп’ютерного моделювання, зокрема платформ PhET, Algodoo та Vascak, у процесі викладання фізики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36644
Розташовується у зібраннях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matsiuk_Rapinda.pdf427,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.