Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36672
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАдамик, О. М.-
dc.contributor.authorЧорній, Раїса Петрівна-
dc.date.accessioned2025-07-08T10:27:07Z-
dc.date.available2025-07-08T10:27:07Z-
dc.date.issued2025-05-15-
dc.identifier.citationАдамик О. М., Чорній Р. П. Слоган як текстовий елемент брендингу (на прикладі логістичної компанії «Нова Пошта») // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу: збірник тез VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 травня 2025 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 19-21uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36672-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleСлоган як текстовий елемент брендингу (на прикладі логістичної компанії «Нова Пошта»)uk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Adamyk.pdf414,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.