Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36672
Title: Слоган як текстовий елемент брендингу (на прикладі логістичної компанії «Нова Пошта»)
Authors: Адамик, О. М.
Чорній, Раїса Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Адамик О. М., Чорній Р. П. Слоган як текстовий елемент брендингу (на прикладі логістичної компанії «Нова Пошта») // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу: збірник тез VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 травня 2025 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 19-21
Issue Date: 15-May-2025
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36672
Appears in Collections:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Adamyk.pdf414,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.