Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36694
Назва: LANGUAGE AS IDENTITY: IMPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN MULTILINGUAL SOCIETIES
Автори: Rybachok, S. M.
Бібліографічний опис: Rybachok S. M. LANGUAGE AS IDENTITY: IMPLICATIONS FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN MULTILINGUAL SOCIETIES // Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу: збірник тез VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (15-16 травня 2025 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 65-67
Дата публікації: 15-тра-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36694
Розташовується у зібраннях:Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rybachok.pdf355,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.