Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36779
Назва: Моделі емпатійно-партисипативної підготовки майбутнього вчителя
Автори: Кондрацька, Людмила Анатоліївна
Бібліографічний опис: Кондрацька Л. А. Моделі емпатійно-партисипативної підготовки майбутнього вчителя // Foundations and Trends in Research : Proceedings of the 10th International Scientific Conference (July 17-18, 2025). Copenhagen, Denmark, 2025. № 10. P. 43-48
Дата публікації: 17-лип-2025
Ключові слова: освітня парадигма
новітні технології
партисипативна педагогіка
студенти як співтворці знань
Короткий огляд (реферат): Партиципаторні педагогічні підходи є основною рушійною силою перетворення індивідуальних навчальних подорожей студентів на більш активні, приємні та ефективні. Партиципаторна педагогіка мотивує студентів охоче та активно брати участь у своєму навчанні та брати на себе відповідальність за свою освітню подорож. Цей зсув у педагогіці впливає на зарахування, успішність та утримання студентів у навчанні. З огляду на цю реальність, у цьому розділі досліджуються основні аспекти партиципаторної педагогіки. Після аналізу відповідної літератури стає очевидним, що впровадження партисипативної педагогіки в освітню практику надає можливості для розвитку критичного мислення, креативності, співпраці, комунікації, здібностей до вирішення проблем та навчання протягом усього життя у вчителів та учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36779
ISBN: 978-7-2960-2164-3
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kondratska_Foundations_konf.pdf1,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.