Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36779
Назва: | Моделі емпатійно-партисипативної підготовки майбутнього вчителя |
Автори: | Кондрацька, Людмила Анатоліївна |
Бібліографічний опис: | Кондрацька Л. А. Моделі емпатійно-партисипативної підготовки майбутнього вчителя // Foundations and Trends in Research : Proceedings of the 10th International Scientific Conference (July 17-18, 2025). Copenhagen, Denmark, 2025. № 10. P. 43-48 |
Дата публікації: | 17-лип-2025 |
Ключові слова: | освітня парадигма новітні технології партисипативна педагогіка студенти як співтворці знань |
Короткий огляд (реферат): | Партиципаторні педагогічні підходи є основною рушійною силою перетворення індивідуальних навчальних подорожей студентів на більш активні, приємні та ефективні. Партиципаторна педагогіка мотивує студентів охоче та активно брати участь у своєму навчанні та брати на себе відповідальність за свою освітню подорож. Цей зсув у педагогіці впливає на зарахування, успішність та утримання студентів у навчанні. З огляду на цю реальність, у цьому розділі досліджуються основні аспекти партиципаторної педагогіки. Після аналізу відповідної літератури стає очевидним, що впровадження партисипативної педагогіки в освітню практику надає можливості для розвитку критичного мислення, креативності, співпраці, комунікації, здібностей до вирішення проблем та навчання протягом усього життя у вчителів та учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36779 |
ISBN: | 978-7-2960-2164-3 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kondratska_Foundations_konf.pdf | 1,59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.