Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36779
Название: Моделі емпатійно-партисипативної підготовки майбутнього вчителя
Авторы: Кондрацька, Людмила Анатоліївна
Библиографическое описание: Кондрацька Л. А. Моделі емпатійно-партисипативної підготовки майбутнього вчителя // Foundations and Trends in Research : Proceedings of the 10th International Scientific Conference (July 17-18, 2025). Copenhagen, Denmark, 2025. № 10. P. 43-48
Дата публикации: 17-июл-2025
Ключевые слова: освітня парадигма
новітні технології
партисипативна педагогіка
студенти як співтворці знань
Краткий осмотр (реферат): Партиципаторні педагогічні підходи є основною рушійною силою перетворення індивідуальних навчальних подорожей студентів на більш активні, приємні та ефективні. Партиципаторна педагогіка мотивує студентів охоче та активно брати участь у своєму навчанні та брати на себе відповідальність за свою освітню подорож. Цей зсув у педагогіці впливає на зарахування, успішність та утримання студентів у навчанні. З огляду на цю реальність, у цьому розділі досліджуються основні аспекти партиципаторної педагогіки. Після аналізу відповідної літератури стає очевидним, що впровадження партисипативної педагогіки в освітню практику надає можливості для розвитку критичного мислення, креативності, співпраці, комунікації, здібностей до вирішення проблем та навчання протягом усього життя у вчителів та учнів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36779
ISBN: 978-7-2960-2164-3
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kondratska_Foundations_konf.pdf1,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.