Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36829
Название: Effectiveness of Government Interventions on Youth Skill Development in Enhancing Social Security Strategy of Bangladesh
Другие названия: Ефективність урядових інтервенцій щодо розвитку у молоді навичок з посилення стратегії соціального захисту Бангладешу
Авторы: Rabbani, Golam
Mridha, Roni
Shahjahan, Mohammad
Библиографическое описание: Rabbani G., Mridha R., Shahjahan M. Effectiveness of Government Interventions on Youth Skill Development in Enhancing Social Security Strategy of Bangladesh // Social Work and Education. Ternopil : Vector, 2025. Vol. 12. No. 1. P. 52-68. DOI : 10.25128/2520-6230.25.1.5
Дата публикации: 2025
Издательство: Vektor
Ключевые слова: effectiveness
interventions
youth
skill
security
development
ефективність
інтервенції
молодь
навички
безпека
розвиток
Краткий осмотр (реферат): This study investigates the effectiveness of government interventions in youth skill development programs in Bangladesh and their impact on enhancing the country's social security strategy. Employing a mixed-method approach, the research combines quantitative methods, including sample surveys, and qualitative methods, such as cross-sectional analysis and case studies, to provide a comprehensive understanding of the current state of youth skill development. Data were collected through face-to-face interviews with stakeholders from various government departments, including the Department of Social Services, Women Affairs, Youth Development, Technical Training Centres (TTC), and Vocational Training Institutes (VTI), which offer various skill development trainings. Key trades identified in the study include computer office applications, graphics designing, freelancing, hardware networking, dressmaking, driving, and electrical house wiring. Findings reveal significant positive impacts on employment, business enhancement, income levels, consumption, investment, and financial resource growth, with 35% showing high impact and 50-60% showing moderate impact. Social empowerment outcomes are also noteworthy. However, challenges such as inadequate quality and quantity of training, low publicity, limited admission seats, and insufficient budgets and monitoring were identified. Policy recommendations include increasing budget allocations, improving logistic support, updating training manuals, and integrating smart technology and AI to enhance the effectiveness of these programs.
У цьому дослідженні вивчається ефективність державного втручання в програми розвитку навичок молоді в Бангладеші та їх вплив на посилення Стратегії соціального захисту країни. Використовуючи змішаний підхід, дослідження поєднує кількісні методи, включаючи вибіркові опитування, і якісні методи, такі як перехресний аналіз і тематичні дослідження, щоб забезпечити повне розуміння поточного стану розвитку навичок молоді. Дані були зібрані шляхом особистих інтерв’ю із зацікавленими сторонами з різних державних відомств, у тому числі Департаменту соціальних служб, Департаменту у справах жінок, розвитку молоді, Центрів технічної підготовки (TTC) та Інститутів професійної підготовки (VTI), які пропонують різноманітні тренінги для розвитку навичок. Основні види діяльності, визначені в дослідженні, включають комп’ютерні офісні додатки, графічний дизайн, фріланс, мережеве обладнання, пошиття одягу, водіння та монтаж електропроводки в будинку. Результати показують значний позитивний вплив на зайнятість, розвиток бізнесу, рівень доходу, споживання, інвестиції та зростання фінансових ресурсів, причому 35% опитаних показують високий вплив і 50-60% опитаних показують помірний вплив. Результати розширення соціальних можливостей також заслуговують на увагу. Проте були виявлені такі проблеми, як неналежна якість та кількість навчання, низька публічність, обмеженість вступних місць, а також недостатні бюджети та моніторинг. Політичні рекомендації включають збільшення бюджетних асигнувань, покращення матеріально-технічної підтримки, оновлення навчальних посібників та інтеграцію інтелектуальних технологій і ШІ для підвищення ефективності цих програм.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://journals.uran.ua/swe/issue/view/19155
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36829
ISSN: 2520-6230
2520-6451
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 12. No. 1 (2025)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_Rabbani_Mridha_Shahjahan.pdf840,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.