Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3701
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДроздова, Ірина Петрівна-
dc.date.accessioned2013-12-27T12:15:59Z-
dc.date.available2013-12-27T12:15:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3701-
dc.description.abstractИсследована специфика мыслительных процессов. Обоснована теоретическая модель психического развития и саморазвития личности в процессе обучения профессиональной речи. Определены критерии адекватности модели требованиям современного общества и рынка труда. Рассмотрены такие психические процессы человека, как память и внимание, без которых невозможна профессиональная деятельность специалиста.-
dc.description.abstractIn the article the particular feature of thinking processes are investigated; the theoretical model of psychological development and personality development in the process of teaching professional communication is substantiated; the criteria of the model suitability to the requirements of the modern society and the labour market are defined. Such psychological process of the man as memory and attention without which the professional activity of the specialist is not possible are examined and exposed.-
dc.description.abstractДосліджено специфіку розумових процесів. Обґрунтовано теоретичну модель психічного розвитку і саморозвитку особистості в процесі навчання професійного мовлення. Визначено критерії адекватності моделі вимогам сучасного суспільства і ринку праці. Розглянуто такі психічні процеси людини, як пам’ять та увага, без яких неможлива професійна діяльність фахівця.uk_UA
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectрозумові процеси-
dc.subjectпрофесійне мовлення-
dc.subjectтипи мислення-
dc.subjectабстрактне мислення-
dc.subjectкоркові функції-
dc.subjectпам’ять й увага та їх характеристики-
dc.titleРоль розумових процесів у розвитку професійного мовлення студентів-нефілологівuk_UA
dc.title.alternativeРоль мыслительных процессов в развитии профессиональной речи студентов-нефилологовru_RU
dc.title.alternativeThe role of thinking processes in the development of professional speech of students trained for non-philological professionsen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DROZDOVA.pdf291,78 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.