Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37105
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаловічк, Сергій-
dc.date.accessioned2025-09-11T08:43:32Z-
dc.date.available2025-09-11T08:43:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМаловічко С. Освітньо-професійне партнерство як елемент інтегрованої моделі партисипативної підготовки фахівців із соціальної роботи // Social Work and Education. Ternopil : Vector, 2025. Vol. 12. No. 2. P. 251-259. DOI : 10.25128/2520-6230.25.2.9uk_UA
dc.identifier.issn2520-6230-
dc.identifier.issn2520-6451-
dc.identifier.urihttps://journals.uran.ua/swe/issue/view/19234-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37105-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню взаємодії роботодавців та навчальних закладів у сфері підготовки фахівців із соціальної роботи. Виявлені ключові питання, які є у фокусі дослідження українських науковців у даному процесі: інституціоналізація, регулярність взаємодії, використання широкого спектру форм взаємодії, налагодження системи зворотного зв’язку та наближення змісту освітньої програми до вимог ринку праці. Метою статті є визначення специфіки бачення роботодавців щодо підготовки фахівців соціальної роботи у коледжах, їх знань, вмінь та компетенцій. Метод інтерв’ювання дозволив отримати інформацію безпосередньо від роботодавців, яка базується на їхньому досвіді, особистому баченні процесу взаємодії та їх фаховій експертизі. Виявлено, що роботодавці відокремленого структурного підрозділу «Економіко-правничий фаховий коледж Запорізького національного університету» в якості чинників, які зумовлюють успішність освітньої програми, визначають поєднання теоретичної та практичної підготовки, розвиток фахових компетенцій, встановлення професійних зв’язків з фахівцями поза межами навчального закладу. Виділені п’ять груп компетенцій фахівців, які є затребувані сучасними роботодавцями: власне фахові (знання чинного законодавства, процедур надання соціальних послуг та етичного кодексу); комунікативні та організаційні (вміння працювати в команді, самоменеджмент, здатність своєчасно та ефективно розв’язувати проблеми); технічні (документальне оформлення фахової діяльності, вміння працювати з програмними комплексами та системами); загальні (вільне володіння українською мовою, критичне мислення та навички аналізу, культурна самосвідомість). Визначені ключові аспекти форм ефективної співпраці: регулярність, різноманіття форм (воркшопи, консультування, інформаційна підтримка, гостьові лекції тощо) та різнорівневість (поєднання теоретичної та практичної складової, проведення наукових досліджень, залучення до участі у волонтерській діяльності).uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the interaction between employers and educational institutions in the field of social work training. The key issues that are in the focus of research by Ukrainian scientists in this process are identified: institutionalization, regularity of interaction, use of a wide range of forms of interaction, including the use of digital platforms, establishment of a feedback system and approximation of the content of the educational program to the requirements of the labor market. The purpose of the article is to determine the specifics of employers' vision of social work training in colleges, their knowledge, skills and competencies. For the applied part of the study, the interview method was used, which allowed obtaining information directly from employers, based on their experience, personal vision of the interaction process and their professional expertise. It has been found that employers of the separate structural subdivision «Economic and Law Specialized College of Zaporizhzhia National University» identify a combination of theoretical and practical training, development of professional competencies, and establishment of professional contacts with specialists outside the educational institution as factors that determine the success of the educational program. Five groups of competencies of specialists that are in demand by modern employers are identified: professional (knowledge of current legislation, procedures for the provision of social services and the code of ethics); communication and organizational (ability to work in a team, self-management, ability to solve problems in a timely and effective manner); technical (documentation of professional activities, ability to work with software packages and systems); general (fluency in Ukrainian, critical thinking and analysis skills, cultural awareness). The key aspects of forms of effective cooperation are identified: regularity, variety of forms (workshops, counseling, information support, guest lectures, etc.) and multilevel (combination of theoretical and practical components, conducting research, involvement in volunteer activities).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherVektoruk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjectроботодавецьuk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectфахівець із соціальної роботиuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectpartnershipuk_UA
dc.subjectemployeruk_UA
dc.subjectstakeholdersuk_UA
dc.subjectsocial work specialistuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.titleОсвітньо-професійне партнерство як елемент інтегрованої моделі партисипативної підготовки фахівців із соціальної роботиuk_UA
dc.title.alternativeEDUCATIONAL AND PROFESSIONAL PARTNERSHIP AS AN ELEMENT OF AN INTEGRATED MODEL OF PARTICIPATORY TRAINING OF SOCIAL WORK PROFESSIONALSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Social Work and Education Vol. 12. No. 2 (2025)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13_Malovichko.pdf576,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.