Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37140
Назва: Вплив соціально-емоційного навчання на мотивацію учнів у процесі вивчення іноземних мов
Автори: Мовчко, Вікторія
Бібліографічний опис: Мовчко В. Вплив соціально-емоційного навчання на мотивацію учнів у процесі вивчення іноземних мов / наук. кер. Т. Кондратьєва // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. Вип. 44. С. 92-95
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37140
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 44

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30_Movchko.pdf240,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.