Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37418
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОдинцова, Галина Степанівна-
dc.date.accessioned2025-11-05T10:32:43Z-
dc.date.available2025-11-05T10:32:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОдинцова Г. С. Використання відкритих електронних освітніх ресурсів у процесі вивчення мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі // Наукові записки Малої академії наук України. Київ : Національний центр «Мала академія наук України», 2025. № 1(32). С. 28-35. DOI : http://doi.org/10.51707/2618-0529-2025-32-04uk_UA
dc.identifier.issn2618-0529-
dc.identifier.issn2786-4510-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37418-
dc.description.abstractІнформаційно-комунікаційні технології на сьогодні є важливим компонентом освітнього процесу всіх ланок, в тому числі й початкової школи. На особливу увагу в цьому процесі заслуговує використання електронного навчання, зокрема електронних освітніх ресурсів. Стаття присвячена характеристиці дидактичних можливостей відкритих електронних освітніх ресурсів як допоміжного засобу підвищення якості мовно-літературної освіти молодших школярів. З’ясовано, що дефініції поняття «електронне навчання» у науковому дискурсі мають різне трактування, оскільки цей феномен синтезує дистанційне, віртуальне, інтернет-навчання, онлайн-технології, а також мобільне навчання, які за своєю суттю є його різними аспектами; виокремлено найзагальніші характерні особливості е‑навчання. Доведено, що створюється концептуальна модель нової освіти — відкрита освіта, яка зорієнтована на формування ключової компетентності «навчання протягом життя», доступна для широкого загалу користувачів, стирає межі між формальним і неформальним навчанням і задовольняє індивідуальні запити кожного здобувача. Розглянуто роль відкритих електронних освітніх ресурсів як складової частини освітнього процесу, проаналізовано їх позитивні й негативні аспекти. Звернено увагу на методичні рекомендації щодо оцінювання якості електронних освітніх ресурсів, описано критерії вибору відкритих е‑ресурсів мовно-літературного спрямування для молодших школярів щодо їх ефективного використання. Запропоновано перелік сайтів та проєктів з описом якісно- го освітнього контенту, який охоплює найрізноманітніші завдання з навчання грамоти, української мови та читання й орієнтований на дітей із різним типом сприйняття інформації. Рекомендований матеріал буде корисним для вчителів, батьків та дітей, його однаковою мірою можна використовувати як безпосередньо на уроках, так і для самостійної та індивідуальної роботи.uk_UA
dc.description.abstractToday, information and communication technologies are an important component of the educational process at all levels of education, including primary school. The use of e‑learning, in particular electronic educational resources, deserves special attention in this process. The article is devoted to the characterization of the didactic possibilities of open electronic educational resources as an additional means of improving the quality of language and literary education of primary school students. It has been clarified that the definitions of the notion of “e‑learning” in scientific discourse have different interpretations, since this phenomenon combines online technologies, distance, virtual, and Internet learning, as well as mobile learning, which are basically its various aspects; the most general characteristic features of e‑learning have been highlighted. It has been proved that a conceptual model of the new education is being created — open education, which is focused on the formation of the key competence of “lifelong learning” and accessible to a wide range of users. It bridges the gaps between formal and non-formal learning and meets the individual needs of each applicant. The role of open electronic educational resources as an integral part of the educational process has been considered, and their positive and negative aspects have been analyzed. Particular attention is drawn to the methodological recommendations for assessing the quality of electronic educational resources, and the criteria for selecting open e‑resources for their effective application in the field of language and literature for primary school students have been described. A list of websites and projects with high-quality educational content descriptions has been offered. It covers a variety of tasks in teaching literacy, Ukrainian language, and reading, aiming at children with different types of information perception. The recommended material will be useful for teachers, parents and children and can be applied equally in the classroom, as well as for independent and individual work.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний центр «Мала академія наук України»uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectелектронне навчанняuk_UA
dc.subjectвідкриті електронні освітні ресурсиuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjecte‑learninguk_UA
dc.subjectopen electronic educational resourcesuk_UA
dc.subjectprimary school studentsuk_UA
dc.titleВикористання відкритих електронних освітніх ресурсів у процесі вивчення мовно-літературної освітньої галузі в початковій школіuk_UA
dc.title.alternativeTHE USE OF OPEN ELECTRONIC EDUCATIONAL RESOURCES IN THE PROCESS OF LEARNING THE LANGUAGE AND LITERARY EDUCATIONAL FIELD IN PRIMARY SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Odyntsova_NZ_MAN.pdf3,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.