Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37440
Назва: Диригент як культурний амбасадор: роль диригентської освіти у формуванні національної самосвідомості
Автори: Качуринець, Лілія
Бібліографічний опис: Качуринець Л. Диригент як культурний амбасадор: роль диригентської освіти у формуванні національної самосвідомості // Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (5-6 березня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 17-21
Дата публікації: 5-бер-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: диригент
культурний амбасадор
диригентська освіта
національна самосвідомість
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано диригентську освіту як визначальний чинник культурного розвитку суспільства, що сприяє формуванню національної самосвідомості. Досліджено роль диригента як культурного амбасадора, здатного забезпечувати збереження та популяризацію музичних традицій, а також посилювати усвідомлення національної ідентичності серед майбутніх фахівців. Методологічний підхід, що базується на інтеграції сучасних педагогічних технологій із збереженням культурного спадку, дозволяє висвітлити інноваційні аспекти підготовки диригентів. Представлено концептуальну модель професії диригента як інструменту культурної дипломатії, який стимулює соціокультурну інтеграцію та сприяє гармонійному розвитку нації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37440
Розташовується у зібраннях:Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.KAChURYNETs.pdf88,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.