Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37442
Title: Ісихазм та вчення святого Григорія Палами: духовні практики та їх роль у формуванні цілісної особистості
Authors: Білінчук, Володимир
Bibliographic description (Ukraine): Білінчук В. Ісихазм та вчення святого Григорія Палами: духовні практики та їх роль у формуванні цілісної особистості // Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (5-6 березня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 25-30
Issue Date: 5-Mar-2025
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: обожествлення
Палама
Божественні енергії
благодать
тринітарне богослов'я
антропологія
економія
особистість
несотворене світло
Abstract: В даному дослідженні на основі святоотцівської тринітарно-антропологічної концепції людського буття базується паламітська інтерпретація про обожествлення людини, як формування цілісної особистості нового творіння у Христі. Оригінальність богослов'я представляє вчення про людське буття в унікальний спосіб через обожествлення, яке по своїй суті є нічим іншим як благодать. Поняття благодаті представлено концепцією Божественних енергій, що об'являють Трансцендентного Бога в дії – економія спасіння. Об’єктом дослідження є богословське поняття обожествлення людини в богословській інтерпретації Григорія Палами у поєднанні з несотвореним світлом Божественних енергій та молитви серця. Дане дослідження аналізує та експліцитно демонструє богословське поняття діяльної віри та реального життя ісихаста, як духовно сформованої особистості, а також осягнення ним відчуття присутності Трансцендентного через несотворене світло Тавору.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37442
Appears in Collections:Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.BILINChUK.pdf115,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.