Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37450| Title: | Репертуар виконавця-скрипаля у роботі із школярами як компонент формування духовних цінностей особистості (на основі досвіду роботи в Тернопільському мистецькому ліцеї №21 імені Ігоря Герети) |
| Authors: | Процишин, Мар`яна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Процишин М. Репертуар виконавця-скрипаля у роботі із школярами як компонент формування духовних цінностей особистості (на основі досвіду роботи в Тернопільському мистецькому ліцеї №21 імені Ігоря Герети) / наук. кер. Л. Ороновська // Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (5-6 березня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 58-61 |
| Issue Date: | 5-Mar-2025 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Keywords: | Скрипка репертуар виконавець-скрипаль формування духовних цінностей духовний розвиток школярі Тернопільський мистецький ліцей ім. І. Герети. |
| Abstract: | Представлена наукова розвідка згідно використання скрипкового репертуару в роботі з школярими та його особливий вплив на формування духовно-моральних цінностй у вихованні молоді. Репертуар виконавця-скрипаля є не лише технічним аспектом музичної практики, але й суттєвим елементом культурного і духовного розвитку школярів, національно свідомої молоді Через вивчення та виконання творів, що містять глибокий філософський зміст або пов'язані з певними історичними подіями, школярі можуть усвідомити важливість духовних ідеалів, патріотизму, людяності та інших аспектів культурної спадщини. Такий навчальний досвід допомагає слухачам не лише в музичному розвитку, але й у всебічному формуванні у них особистостей з чітким моральним орієнтиром. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37450 |
| Appears in Collections: | Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 11.PROTsYShYN.pdf | 96,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.