Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37450
Title: Репертуар виконавця-скрипаля у роботі із школярами як компонент формування духовних цінностей особистості (на основі досвіду роботи в Тернопільському мистецькому ліцеї №21 імені Ігоря Герети)
Authors: Процишин, Мар`яна
Bibliographic description (Ukraine): Процишин М. Репертуар виконавця-скрипаля у роботі із школярами як компонент формування духовних цінностей особистості (на основі досвіду роботи в Тернопільському мистецькому ліцеї №21 імені Ігоря Герети) / наук. кер. Л. Ороновська // Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (5-6 березня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 58-61
Issue Date: 5-Mar-2025
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: Скрипка
репертуар
виконавець-скрипаль
формування духовних цінностей
духовний розвиток
школярі
Тернопільський мистецький ліцей ім. І. Герети.
Abstract: Представлена наукова розвідка згідно використання скрипкового репертуару в роботі з школярими та його особливий вплив на формування духовно-моральних цінностй у вихованні молоді. Репертуар виконавця-скрипаля є не лише технічним аспектом музичної практики, але й суттєвим елементом культурного і духовного розвитку школярів, національно свідомої молоді Через вивчення та виконання творів, що містять глибокий філософський зміст або пов'язані з певними історичними подіями, школярі можуть усвідомити важливість духовних ідеалів, патріотизму, людяності та інших аспектів культурної спадщини. Такий навчальний досвід допомагає слухачам не лише в музичному розвитку, але й у всебічному формуванні у них особистостей з чітким моральним орієнтиром.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37450
Appears in Collections:Духовно-мистецька культура в сучасному глобальному просторі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.PROTsYShYN.pdf96,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.