Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37455| Title: | Готовність майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-рекреаційної роботи в школі |
| Authors: | Грубар, Ірина Ярославівна Грабик, Надія Михайлівна Гулька, Ольга Василівна Гриньків, С. М. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Грубар І. Я., Грабик Н. М., Гулька О. В., Гриньків С. М. Готовність майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-рекреаційної роботи в школі // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали п’ятої Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю приуроченої 35 річниці створення Національного Олімпійського Комітету України (23-24 жовтня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 52-59 |
| Issue Date: | 23-Oct-2025 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Keywords: | підготовка студенти учні фізкультурно-рекреаційна робота preparation students physical culture and recreational work |
| Abstract: | У процесі дослідження встановлено що фізкультурно-рекреаційна робота зі школярами є складовою професійної діяльності вчителя фізичної культури, яка реалізується під час урочних, позаурочних заняттях а також позашкільних заходах. Ця робота спрямована на відновлення фізичного та психоемоційного стану учнів з урахуванням їхніх інтересів і власних можливостей та передбачає проведення спортивних заходів, спрямованих на пропагування здорового способу життя, формування навичок самостійних занять фізичними вправами.
На основі окреслених педагогічних умов і визначених компонентів спеціальної готовності, розроблено організаційно-педагогічну модель формування готовності майбутнього вчителя фізичної культури до фізкультурно-рекреаційної роботи в школі, в якій, окрім педагогічних умов та компонентів готовності, зазначено критерії, рівні, організаційні форми підготовки, мета та результат дослідження. The master's work is devoted to the preparation of future teachers of physical culture for physical culture and recreational work at school. In the process of research, it was established that physical culture and recreational work with schoolchildren is a component of the professional activity of a physical education teacher, which is implemented during school and extracurricular activities, as well as extracurricular activities, and is aimed at restoring the physical and psycho-emotional state of students, taking into account their interests and own capabilities, and provides holding sports events aimed at promoting a healthy lifestyle, forming skills for independent physical education. On the basis of the outlined pedagogical conditions and the determined components of special readiness, an organizational and pedagogical model of the formation of the readiness of the future physical culture teacher for physical culture and recreational work at school has been developed, which, in addition to the pedagogical conditions and components of readiness, specifies the criteria, levels, organizational forms of training, the purpose and research result. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37455 |
| Appears in Collections: | Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 9_Hrubar_Hrabyk_Hulka_Hrynkiv.pdf | 347,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.