Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37574
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШпак, Марія Мирославівна-
dc.contributor.authorЧайковська, Ганна Богданівна-
dc.contributor.authorПуйо, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-12-02T10:48:01Z-
dc.date.available2025-12-02T10:48:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШпак М. М., Чайковська Г. Б., Пуйо О. І. Особливості психоемоційної підтримки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами ігрових технологій // Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія». Вінниця, 2025. Вип. 8. С. 252-259. DOI : https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2025-2.34uk_UA
dc.identifier.issn2786-7536-
dc.identifier.issn2786-7528-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37574-
dc.description.abstractМета статті полягає в теоретичному аналізі особливостей психоемоційної підтримки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами ігрових технологій в умовах закладу освіти. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні системного, діяльнісного, особистісно орієнтованого та компетентнісного наукових підходів до надання психоемоційної підтримки дітям за допомогою гри. Наукова новизна полягає в тому, що на основі аналізу наукових джерел з означеної проблеми та узагальнення результатів наукових досліджень виокремлено психолого-педагогічні умови психоемоційної підтримки дітей засобами ігрових технологій. Висновки. Використання ігрових технологій вимагає урахування вікових та індивідуально- психологічних особливостей дітей, провідної діяльності, дотримання вимог техніки безпеки та психогігієни. Дитячі ігри слугують важливим засобом психоемоційної підтримки дітей, оскільки дозволяють гармонізувати їх психоемоційний стан, сприяють удосконаленню комунікативних навичок, формуванню уміння здійснювати емоційний самоконтроль, емоційну саморегуляцію. Застосування ігрових технологій з метою психоемоційної підтримки дітей дозволяє не лише покращити їх емоційне самопочуття, а й сприяє розвитку емоційного інтелекту, емпатії та емоційної гнучкості, що є запорукою емоційного благополуччя дітей в умовах війни. Психолого-педагогічний супровід психоемоційної підтримки дітей засобами ігрових технологій передбачає також проведення просвітницької, профілактичної та консультативної роботи з учителями початкових класів та вихователями закладів дошкільної освіти з метою підвищення рівня їх психологічної обізнаності, формування емоційно-етичної компетентності педагогів, розвитку в них стресостійкості.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to provide a theoretical analysis of the characteristics of psycho-emotional support for preschool and primary school children using gaming technologies in educational institutions. The research methodology is based on a combination of systemic, activity-based, person-oriented, and competency-based scientific approaches to providing psycho-emotional support to children through play. The scientific novelty lies in the fact that, based on the analysis of scientific sources on the specified issue and the generalization of scientific research results, psychological and pedagogical conditions for the psycho-emotional support of children through gaming technologies have been identified. Conclusions. The use of gaming technologies requires consideration of the age and individual psychological characteristics of children, leading activities, compliance with safety and mental hygiene requirements. Children’s games serve as an important means of psycho-emotional support for children, as they help harmonize their psycho-emotional state, improve communication skills, and develop the ability to exercise emotional self-control and emotional self-regulation. The use of gaming technologies for the purpose of providing psycho-emotional support to children not only improves their emotional well-being, but also contributes to the development of emotional intelligence, empathy, and emotional flexibility in children, which is a guarantee of their emotional well-being in wartime conditions. Psychological and pedagogical support for children’s psycho-emotional well-being through gaming technologies also involves educational, preventive, and advisory work with primary school teachers and preschool educators to raise their psychological awareness, develop their emotional and ethical competence, and build their stress resilience.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпсихоемоційна підтримкаuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectігрові технологіїuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційне благополуччяuk_UA
dc.subjectpsycho-emotional supportuk_UA
dc.subjectplayuk_UA
dc.subjectgaming technologiesuk_UA
dc.subjectpreschool ageuk_UA
dc.subjectprimary school ageuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectemotional well-beinguk_UA
dc.titleОсобливості психоемоційної підтримки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами ігрових технологійuk_UA
dc.title.alternativePECULIARITIES OF PSYCHO-EMOTIONAL SUPPORT FOR PRESCHOOL AND PRIMARY SCHOOL AGE CHILDREN USING GAMING TECHNOLOGIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shpak_Chaikovska_Vinn_visn.pdf769,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.