Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндращук, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorКікінежді, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-12-16T08:31:04Z-
dc.date.available2025-12-16T08:31:04Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАндращук Т. М., Кікінежді О. М. Проблема емоційного інтелекту працівників бізнес-організацій: теоретичний аспект // Перспективи розвитку сучасної психології : збірник наукових праць. Київ : 7БЦ, 2025. Вип. 17. С. 7-12uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8794-04-0-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37933-
dc.description.abstractСтаття присвячена феномену емоційного інтелекту працівників бізнес-організацій. Описано наукові підходи до трактування емоційного інтелекту у зарубіжній та вітчизняній психологічній літературі: когнітивний, особистісний, соціально-психологічний, інтегративний, психофізіологічний, поведінковий. Розкрито зміст та особливості емоційного інтелекту працівників бізнес-організацій як важливої передумови ефективності їх професійної діяльності. Показано соціально-психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту персоналу у контексті організаційної психології.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisher7БЦuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectбізнес-організаціяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпрацівникиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleПроблема емоційного інтелекту працівників бізнес-організацій: теоретичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kikinezdi_Persp_rozv.pdf885,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.