Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37950| Title: | Оптимізація процесу професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх інженерів-механіків засобами спортивних ігор |
| Authors: | Бойчук, Роман Короп, Михайло Крижанівський, Володимир Бєлявський, Ігор |
| Bibliographic description (Ukraine): | Бойчук Р., Короп М., Крижанівський В., Бєлявський І. Оптимізація процесу професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх інженерів-механіків засобами спортивних ігор // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали п’ятої Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю приуроченої 35 річниці створення Національного Олімпійського Комітету України (23-24 жовтня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 46-51 |
| Issue Date: | 23-Oct-2025 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Keywords: | фізична підготовка інженери-механіки спортивні ігри |
| Abstract: | В умовах сьогодення значно зростає необхідність цілеспрямованого розвитку рухових можливостей студентів стосовно конкретної спеціальності. Мета даного дослідження було виявити шляхи ефективного застосування спортивних ігор в процесі професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх інженерів-механіків. Методами вирішення даного завдання були аналіз та узагальнення науково-методичної літератури. Виявлено, що вимоги на виробництві, які висуваються до інженера комп’ютеризованого машинобудування є схожими із тими, що стикається гравець під час занять одним із видів спортивних ігор. Миттєва реакція, рухливість нервових процесів, увага, мислення, координація, витривалість є ключовими як у грі так і на виробництві. |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37950 |
| Appears in Collections: | Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 8_Boichuk_Korop_Kryzhanivskyi_Bieliavskyi.pdf | 263,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.