Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37962
Назва: Маркетинг і медіа в олімпійському спорті: вплив на підготовку і популяризацію
Автори: Ладика, Петро Ігорович
Петрица, Петро Миколайович
Бібліографічний опис: Ладика П., Петрица П. Маркетинг і медіа в олімпійському спорті: вплив на підготовку і популяризацію // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали п’ятої Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю приуроченої 35 річниці створення Національного Олімпійського Комітету України (23-24 жовтня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 98-102
Дата публікації: 23-жов-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: маркетинг у спорті
олімпійський рух
медіа
соціальні мережі
популяризація спорту
sports marketing
Olympic movement
media
social networks
sports promotion
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається роль маркетингу та медіа у сучасному олімпійському спорті. Висвітлено їх вплив на процес підготовки спортсменів та на популяризацію олімпійського руху. Особливу увагу приділено цифровим платформам, соціальним мережам та телевізійним трансляціям, які формують суспільний інтерес і створюють нові можливості для фінансування та просування спорту.
The article examines the role of marketing and media in modern Olympic sports. It highlights their impact on the training of athletes and the promotion of the Olympic movement. Special attention is paid to digital platforms, social networks, and television broadcasts, which shape public interest and create new opportunities for financing and sports promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37962
Розташовується у зібраннях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_Ladyka_Petrytsa.pdf315,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.