Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37969
Назва: Сучасні виклики у підготовці футбольного тренера від традиційних підходів до інновацій
Автори: Оверчук, Р.
Квасниця, Ірина
Ляшенко, О.
Бібліографічний опис: Оверчук Р., Квасниця І., Ляшенко О. Сучасні виклики у підготовці футбольного тренера від традиційних підходів до інновацій // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали п’ятої Всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю приуроченої 35 річниці створення Національного Олімпійського Комітету України (23-24 жовтня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 138-143
Дата публікації: 23-жов-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: тренер з футболу
професійні компетентності
цифрові технології
аналітична компетентність
football coach
professional competencies
digital technologies
analytical competence
Короткий огляд (реферат): У публікації розглянуто сучасні виклики, що постають перед футбольними тренерами в умовах глобалізації та цифровізації спорту. Визначено основні професійні компетентності тренера, серед яких професійні знання та вміння, комунікативні, психологічні та аналітичні. Особлива увага приділена впровадженню інноваційних технологій, таких як відеоаналіз, GPS-моніторинг, VR- і AR-інструменти, а також застосуванню штучного інтелекту у тренувальному процесі. Підкреслено важливість безперервного навчання, системи ліцензування UEFA та соціальної ролі тренера у вихованні спортсменів.
The publication examines the contemporary challenges facing football coaches in the context of globalisation and digitalisation of sport. It identifies the core professional competencies of a coach, including professional knowledge and skills, communication, psychological and analytical skills. Particular attention is paid to the introduction of innovative technologies, such as video analysis, GPS monitoring, VR and AR tools, as well as the use of artificial intelligence in the training process. The importance of continuous learning, the UEFA licensing system and the social role of the coach in the education of athletes is emphasised.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37969
Розташовується у зібраннях:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24_Overchuk _Kvasnytsia_Liashenko.pdf255,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.