Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4278
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗадорожна, Ірина Павлівна-
dc.date.accessioned2014-06-18T11:26:40Z-
dc.date.available2014-06-18T11:26:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗадорожна, І. П. Контроль результатів самостійної роботи майбутніх учителів з володіння іншомовною комунікативною компетентністю [Текст] / І. П. Задорожна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 99–106. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4278-
dc.description.abstractВизначено види контролю, які доцільно використовувати в організації самостійної роботи майбутніх учителів іноземних мов: систематичний поточний контроль, самоконтроль, взаємоконтроль результатів самостійної роботи студентів, а також вхідний, рубіжний і підсумковий контроль рівня сформованості в студентів іншомовної комунікативної компетентності. Запропоновано критерії оцінювання рівня володіння майбутніми учителями компонентами іншомовної комунікативної компетентності.-
dc.description.abstractОпределены виды контроля, которые целесообразно использовать в организации самостоятельной работы будущих учителей иностранных языков: систематический текущий контроль, самоконтроль, взаимоконтроль результатов самостоятельной работы студентов, а также входящий, рубежный и итоговый контроль уровня сформированности у студентов иноязычной коммуникативной компетентности. Автором предложены критерии оценки уровня владения будущими учителями компонентами иноязычной коммуникативной компетентности.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with types of control to be used in the organization of future foreign languages teachers’ self-study work – systematic control, current control, self-control, mutual control of self-study work results, and also appropriately organized initial, thematic and final control of students’ level of communicative competence in a foreign language. The criteria of evaluation of future teachers’ communicative competence in a foreign language have been suggested in the article.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectконтроль-
dc.subjectсамостійна робота-
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентність-
dc.subjectмайбутні вчителі-
dc.subjectсамоконтроль-
dc.titleКонтроль результатів самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння іншомовною комунікативною компетентністюuk_UA
dc.title.alternativeКонтроль результатов самостоятельной работы будущих учителей по овладению иноязычной коммуникативной компетентностьюru_RU
dc.title.alternativeThe assessment of the results of future teachers’ self-study work on acquiring communicative competence in foreign languagesen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZADOROZHNA.pdf291,83 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.