Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4290
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравець, Ірина Леонідівна-
dc.date.accessioned2014-06-18T11:32:42Z-
dc.date.available2014-06-18T11:32:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКравець, І. Л. Методологічні засади альтернативної освіти у сучасній педагогічній науці Польщі [Текст] / І. Л. Кравець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 162–168. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4290-
dc.description.abstractОбґрунтовано, що альтернативність у педагогіці закладена в джерелах її методологічної основи - філософії та психології. Розглянуто ідеї гуманістичної психології та вказано, що вони стали психологічною основою альтернативної освіти. Наведено спільну класифікацію нових альтернатив гуманістичної педагогіки. Запропоновано авторську модель альтернативної освіти. Визначено методологічні засади становлення та розвитку альтернативної освіти у Польщі.-
dc.description.abstractОбосновано, что альтернативность в педагогике заложена в источниках ее методологической основы – философии и психологии. Рассмотрены идеи гуманистической психологи и указано, что они стали психологической основой альтернативного образования. Приведена общая классификация новых альтернатив гуманистической педагогики. Предложена авторская модель альтернативного образования. Определены методологические основы становления и развития альтернативного образования в Польше.ru_RU
dc.description.abstractIt has been substantiated in this research, that alternative in pedagogy lies in the sources of its methodological basis – Philosophy and Psychology. The considered ideas of humanistic psychology have become a psychological basis for alternative education. A general classification of new alternatives of humanist pedagogy, and author’s model of alternative education have been introduced in the article. The methodological principles of formation and development of alternative education in Poland have been defined in this research.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectальтернативна освіта-
dc.subjectметодологічні засади-
dc.subjectгуманістична психологія-
dc.subjectПольща-
dc.titleМетодологічні засади альтернативної освіти у сучасній педагогічній науці Польщіuk_UA
dc.title.alternativeМетодологические основы альтернативного образования современной педагогической науки Польшиru_RU
dc.title.alternativeMethodological principles of alternative education in modern pedagogical science of Polanden_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KRAVETS.pdf347,45 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.