Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4296
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМонько, Роман Мирославович-
dc.date.accessioned2014-06-18T11:35:42Z-
dc.date.available2014-06-18T11:35:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМонько, Р. М. Підготовка вчителів техніки та інформатики на факультетах інформаційно-технічного навчання в Польщі [Текст] / Р. М. Монько // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 154–158. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4296-
dc.description.abstractРозкрито особливості підготовки вчителів техніки та інформатики в Республіці Польща. Окреслено специфіку навчання у ВНЗ країни. Наведено заклади технічно-інформаційної освіти в Республіці Польща. Визначено рівні загальнопедагогічної підготовки учителів техніки та інформатики: репродуктивний, евристичний, креативний. Описано процес підвищення кваліфікації вчителів. Наведено схему теоретичної, методичної і практичної підготовки вчителів.-
dc.description.abstractРаскрыты особенности подготовки учителей техники и информатики в Республике Польша. Очерчено специфику обучения в высших учебных заведениях страны. Приведены заведения техническо-информационного образования в Польше. Определено уровни общепедагогической подготовки учителей техники и информатики: репродуктивный, эвристический, креативный. Описан процесс повышения квалификации учителей. Приведена схема теоретической, методической и практической подготовки учителей.ru_RU
dc.description.abstractThe peculiarities of training of engineering and information science teachers in Poland are represented in this paper. The specifics of studying at higher educational institutions of the country have been outlined. The article presents examples of institutions of technical and informational education in Poland. The defined in the paper levels of general pedagogical training of engineering and information science teachers include: reproductive, heuristic, and creative. In the article the process of aftergraduate teacher training has been described. As well, an outline of the theoretical, methodological and practical teacher training has been presented.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectтехнічно-інформаційна освіта-
dc.subjectзагальнопедагогічна підготовка-
dc.subjectвчитель техніки та інформатики-
dc.subjectметодична підготовка-
dc.titleПідготовка вчителів техніки та інформатики на факультетах інформаційно-технічного навчання в Польщіuk_UA
dc.title.alternativeПодготовка учителей техники и информатики на факультетах информационно-технического обучения в Польшеru_RU
dc.title.alternativeTraining of engineering and information science teachers at the faculties of information and technical education in Polanden_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MONKO.pdf252 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.