Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4299
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетрова, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-06-18T11:37:13Z-
dc.date.available2014-06-18T11:37:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПетрова, Н. М. Реалізація синергетичного підходу в контексті інновацій в освіті [Текст] / Н. М. Петрова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 3-8. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4299-
dc.description.abstractПроаналізовано феномен інновацій в освітній галузі. Обґрунтовано, що для системи професійної підготовки фахівців освітньої галузі інновація є водночас умовою, принципом, засобом, методом, формою та метою педагогічної діяльності. Здійснено екстраполяцію поняття "синергетика" у педагогічну реальність, що сприяло виявленню традицій та інновацій як взаємодоповнюючих складових освітнього процесу. З'ясовано, що реалізація синергетичного підходу в контексті інноваційних процесів в освіті сприяє забезпеченню цілісності, системності та ефективності педагогічної дійсності.-
dc.description.abstractПроанализирован феномен инноваций в образовательной сфере. Обосновано, что для системы профессиональной подготовки специалистов сферы образования инновация является одновременно условием, принципом, средством, методом, формой и целью педагогической деятельности. Осуществлено экстраполяцию понятия «синергетика» в педагогическую реальность, что способствовало выявлению традиций и инноваций как взаимодополняющих составляющих образовательного процесса. Выяснено, что реализация синергетического подхода в контексте инновационных процессов в образовании способствует обеспечению целостности, системности и эффективности педагогической действительности.ru_RU
dc.description.abstractThe phenomenon of innovations in the education branch has been analyzed. It has been proved that for the system of specialists’ professional training in the education branch the innovation is simultaneously a condition, fundamental, means, form and aim of the pedagogical activity. The extrapolation of the concept “synergy” to the pedagogical reality has been carried out. This contributed to discovering traditions and innovations as complementary components of the educational process. It has been found out, that the realization of the synergistic approach in the context of innovation processes in education contributes to the integrity, systematicity and effectiveness of the pedagogical reality.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectінноваційність-
dc.subjectінновації в освіті-
dc.subjectсинергетика-
dc.subjectсинергетичний підхід-
dc.titleРеалізація синергетичного підходу в контексті інновацій в освітіuk_UA
dc.title.alternativeРеализация синергетического подхода в контексте инноваций в образованииru_RU
dc.title.alternativeRealization of the synergetic approach in the context of innovations in educationen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PETROVA.pdf183,68 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.