Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4300
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПустовіт, Григорій Петрович-
dc.date.accessioned2014-06-18T11:37:43Z-
dc.date.available2014-06-18T11:37:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПустовіт, Г. П. Філософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освіти [Текст] / Г. П. Пустовіт // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 13-19. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4300-
dc.description.abstractСистематизовано й проаналізовано сучасне розуміння сутності проблем взаємодії людини і природи. Здійснено історико-генетичний аналіз, виокремлення й характеристику провідних філософсько-культурологічних та природничо-гуманітарних концепцій гармонізації взаємодії в системі "природа-людина-суспільство". У ретроспективі охарактеризовано інформаційне поле, у межах якого доцільно проводити ефективний аналіз подій та явищ, що забезпечує умови для більш реалістичних їх оцінок.-
dc.description.abstractСистематизировано и проанализировано современное понимание сущности проблем взаимодействия человека и природы. Осуществлено историко-генетический анализ, характеристику ведущих философско-культурологических и гуманитарных концепций гармонизации взаимодействия в системе “природа-человек-общество”, раскрыто их существенные особенности, тенденции и закономерности экстраполяции в современный процесс развития цивилизации. В ретроспективе дана характеристика того информационного поля, в пределах которого есть возможность эффективно проводить анализ событий та явлений, что в итоге обеспечивает условия для более реалистических их оценок.ru_RU
dc.description.abstractThe modern understanding of the essence of the problems of interaction between a human and nature has been systemized and analyzed in this research. There have also been made a historical and genetic analysis, detection and characterization of major philosophical, cultural, natural and humanitarian concepts of interaction harmonization in the «nature-a human being-society» system. Their essential features, trends and patterns of extrapolation to modern civilization progress have been revealed. In retrospective the article presents the characteristics of the information field, which outlines expediency for an effective analysis of events and phenomena to be carried out, which, in its turn, provides the conditions for their more realistic evaluation.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectфілософсько-культурологічні й природничо-гуманітарні концепції-
dc.subjectвзаємодія людини і природи-
dc.subjectекологічна освіта-
dc.subjectзростаюча особистість-
dc.titleФілософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освітиuk_UA
dc.title.alternativeФилософско-культурологический контекст проблемы взаимодействия человека и природы в содержании экологического образованияru_RU
dc.title.alternativeThe philosophical and cultural context of the problem of interaction between a human and nature in the content of modern environmetal educationen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PUSTOVIT.pdf267,4 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.