Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4330
Title: Невербальні маркери в романі Івана Багряного "Тигролови"
Authors: Гандзюк, О. М.
Bibliographic description (Ukraine): Гандзюк, О. М. Невербальні маркери в романі Івана Багряного "Тигролови" [Текст] / О. М. Гандзюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство / редкол.: М. П. Ткачук, О. Веретюк, О. Глотов [ та ін.] ; [за ред. М. П. Ткачука]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – Вип. 39. – С. 52–55. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Series/Report no.: Літературознавство
Abstract: Йдеться про невербальні маркери у романі Івана Багряного "Тигролови". Сюди належать такі засоби, як жести, міміка, погляд, поза, рухи тіла. Вони часто поєднуються в різних комбінаціях. Показано, що невербальні маркери виступають системою немовних знаків, які використовують як засіб обміну інформацією між людьми. Наведені імена вчених, які займаються цією проблемою вивчення невербальних знаків. Доведено, що кінетичні невербальні знаки є найважливішими у спілкуванні. Аналізуються основні групи невербальних маркерів. Досліджено поширеність маркерів у тексті твору. Показано, що поза теж має комунікативний сенс і репрезентує не тільки душевний стан людини, але і її наміри та налаштованість на розмову. Робтмо висновки про те, що в романі Івана Багряного "Тигролови" домінують невербальні маркери із значенням виразу очей. Багато тут також маркерів із значенням рухів інших частин обличчя.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4330
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2014. Вип. 39

Files in This Item:
File SizeFormat 
Gandzuk.djvu219,92 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.