Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4433
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЮхно, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2014-09-19T11:31:13Z-
dc.date.available2014-09-19T11:31:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4433-
dc.description.abstractРозглянуто особливості організації навчального процесу в політехнічних інститутах у 50–80-х роках XX ст. Констатовано підвищення творчої активності студентів, зміцнення їх зв’язків з виробництвом, зростання наукових робіт експериментального характеру, появу нових форм науково-дослідної роботи майбутніх фахівців – студентських конструкторських бюро, лабораторій, майстерень тощо. З’ясовано, що від 60-х років одним із шляхів удосконалення ефективності навчального процесу було широке запровадження електронно-обчислювальних машин. Охарактеризовано процес організації виробничої практики, самостійної навчальної та науково-дослідної роботи студентів. Показано основні недоліки організації навчального процесу у політехнічних інститутах України в досліджуваний період.-
dc.description.abstractРассмотрены особенности организации учебного процесса в политехнических институтах в 50–80-х годах XX в. Отображено повышение творческой активности студентов, укрепление их связей с производством, увеличение научных работ экспериментального характера, появление новых форм научно-исследовательской работы будущих специалистов – студенческих конструкторских бюро, лабораторий, мастерских и т. д. Установлено, что с 60-х годов одним из путей совершенствования эффективности учебного процесса было широкое внедрение электронно-вычислительных машин. Охарактеризован процесс организации производственной практики, самостоятельной учебной и научно-исследовательской работы студентов. Показаны основные недостатки организации учебного процесса в политехнических институтах Украины в исследуемый период.ru_RU
dc.description.abstractIn this article peculiarities of the organization of educational process at polytechnic institutes in the 1950s–1980s have been considered. An increase in students’ creative activity and number of scientific works of experimental character, strengthening of ties with production, emergence of new forms of scientific and research work of students – student’s design offices, laboratories, workshops, etc was stated in the paper. It has been discovered that starting with the 1960s broad introduction of electronic computers was one of the ways of improvement of efficiency of educational process. The process of the organization of work practice, students’ individual study, scientific and research work has been characterized. Major disadvantages in educational process organization at polytechnic institutes of Ukraine in the period being explored have been presented in this article.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectнавчальний процес-
dc.subjectполітехнічний інститут-
dc.subjectнавчальні плани-
dc.subjectспеціальність-
dc.subjectфундаментальні науки-
dc.subjectсамостійна робота-
dc.titleОрганізація навчального процесу у політехнічних інститутах України (50–80-ті роки XX століття)uk_UA
dc.title.alternativeОрганизация учебного процесса в политехнических институтах Украины (50–80-е годы XX века)ru_RU
dc.title.alternativeThe organization of educational process at polytechnic institutes of Ukraine (1950s–1980s)en_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
YUCHNO.pdf280,83 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.